הבהרות בנושא הזמנות, החזרות וביטולים
כאשר תכניסו הזמנה הכסף שלכם לא יעבור אלינו ישירות, תהיה תפיסת מסגרת והכסף יעבור אלינו רק לאחר שעין אנושית בחנה את ההזמנה ואישרה אותה.
במידה וההזמנה תקינה ויש את המוצרים שהזמנתם במלאי אנו נחייב ואתם תקבלו חשבונית לאימייל (זמן טוב לבדוק אצלכם שהאימיילים מאיתנו לא עוברים לספאם)
אם צריך תיאום למשהו שקשור להזמנה ניצור אתכם קשר בוואצפ תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה (לא כולל שישי, שבת וחגים).
לאחר שנחייב את ההזמנה – נלקט, נארוז ונמסור לחברת המשלוחים והיא תופץ אליכם לפי שיטת המשלוח אותה בחרתם בסל. (רוב המשלוחים במשלוח רגיל מסופקים אחרי 1-4 ימים לא כולל יום האישור של ההזמנה עצמו)
החזרת מוצר (Return) במידה ולקוח רכש מוצר ומעוניין לבטל את העסקה – הדבר ניתן במידה והמוצר חדש באריזה ולא נפתח.
על הלקוח להחזיר את המוצר בעצמו לחנות ובתיאום מראש בטלפון 053-3999169.
במידה ותרצו להחזיר את המוצר עם חברת המשלוחים הדבר אפשרי ויחויב במשלוח גובאינה (חוזר)
החזר כספי (Refund) – החזר כספי יעשה במידה והלקוח החזיר בעצמו את המוצר לחנות ובתיאום מראש. על המוצר/ים המוחזרים להיות סגורים וחדשים באריזתם המקורית ובצרוף קבלה מאת דיגיפט.
ככלל, החזר מוצר ובקשה להחזר כספי – כחוק עד 14 ימי עסקים.
להמשך קריאת תנאי השימוש באתר תנאי שימוש
עלויות המשלוח משתנות בהתאם למשקל המוצר/ים, סוג המשלוח וסבלות אם נדרש. ניתן לראות את המחירים באופן אוטומטי בעת הוספת המוצר לעגלת הקניות ללא סבלות. סבלות – בבקשה לתאם איתנו בוואצפ העסקי. לגבי משלוחי אקספרס לקרוא פה